SLUŽBENA DUŽNOST = KRIMINALNI SUDCI

Re: SLUŽBENA DUŽNOST = KRIMINALNI SUDCI

Postod law u Pon Feb 08, 2016 11:22:22

DODIK NAJAVIO NOVE INVESTICIJE U TREBINJU: Vučurević poručio - "takvog blefera nema na svijet"

Predsjednik Republike Srpske Milorad Dodik prilikom posljednje posjete Trebinju najavio je nove milionske investicije u Hercegovini. Gradaonačelnik Trebinja Slavko Vučurević pita šta je sa neispunjenim obećanjima.



Predsjednik RS Milorad Dodik najavio je milionske investicije u Hercegovini, a među najznačajnijim otvaranje ove godine dijaliznog centra u trebinjskoj bolnici za koje će Vlada izdvojiti milion KM.



Dodik je rekao da će bolnica dobiti i angio-salu, zahvaljujući donaciji iz Srbije, tako da će biti riješeno pitanje hemodijalize i stvoreni uslovi za efikasnije liječenje kardiovaskularnih bolesti.

On je naveo da će prioritetan posao biti i put Ljubinje-Trebinje. Dodik je rekao da ima planove i za stvaranje boljih uslova u školi, ističući da će ove godine biti obnovljena toplotna fasada na Srednjoškolskom centru u Trebinju.



Prema njegovim riječima, neće ostati zapostavljeni ni studentski i đački domovi, a biće obnovljeno dosta škola u Hercegovini. Dodik je poručio da će Kabinet predsjednika i Vlada RS podržati i izgradnju muzeja ikona na Crkvini.



Prema njegovim tvrdnjama biće novca za bolnice, škole, toplotne fasade, puteve, a po ko zna koji put najavljena je i izgradnja HE "Dabar".



Nije predsjednik zaboravio ni tekstilnu industriju, najavio je ulaganje u trebinjski „Novoteks“, iako u Hercegovini teško ko može povjerovati u tu priču kada se zna šta se dešava sa vladinim projektom „Nikola Tesla“ u Bileći.



„Oko 'Nikole Tesle' koji je bio jedan odličan i jeste odličan projekat koji je trebalo da bude podsticaj razvoju. Neka unutrušnja nerazumijevanja, neki ambiciozni ljudi u okviru toga su možda malo nanijeli štete tom projektu, ali mi ćemo ostati iza tog projekta i projekt 'Nikola Tesla' mora da uspije u Republici Srpskoj“, rekao je predsjednik Srpske.



A tu malu štetu, koja se mjeri milionima maraka, prouzrokovao je ni manje ni više nego nestali Dodikov savjetnik Dragan Vučetić.



Ni priča o „Novoteksu“ nije u Trebinju nešto novo, pošto je predsjednik Dodik pred izbore 2010. godine takođe obećao da će Vlada kuputi to preduzeće i akcije pokloniti radnicima.

To se nije dogodilo, brojni pokušaji prodaje „Novoteksa“ u stečaju u poslednjih šest godina nisu uspjeli jer nije bilo zainteresovanih, a sada se Vlada pojavljuje kao spasilac. Na pitanje kako ubjediti radnike da će nakon svih dešavanja u „Nikole Tesli“, u „Novoteksu“ biti sigurni, predsjednik odgovara:



„Nemam ja namjeru nikoga da ubjeđujem. Borimo se, mi se borimo. Nama nije bilo potrebno da prihvatimo mnoge stvari, ali smo htjeli smo da izađemo ljudima u susret kao što je ovdje. Mogli smo da pustimo da to ode u stečaj i da to bude kupljeno od strane nekog pojedinca koji će to opet dovesti u problem za par mjeseci“.



Na drugoj strani, gradonačelnik Trebinja Slavko Vučurević najave novih investicaja smatra prevarom.



„Pa sve u duhu i u skladu sa najvećim bleferom koji se ikada pojavio na prostorima bivše Jugoslavije u političkom smislu. Nastavlja se priča velikih obećanja kao što je bio aerodrom, brza pruga Trebinje – Čapljina –Nikšić. Ćiro, Trebinje resort i svega onoga što se narod još vjerovatno sjeća, ali nije ni lako popamtiti sve laži i prevare koje je taj gospodin iznio“, kaže gradonačelnik Trebinja.



A kada je u pitanju tekstilna industrije u Hercegovini ni tu Vučurević nema drugačije mišljenje.



„'Novoteks' će još jednom poslužiti kao prevara. Ja bi pitao predsjednika gdje je njegov veliki Tesla – gospodin Vučetić za koga navodno ne zna ni ko je ni šta je, a treba da podsjetim građane da je imao u Hercegovini i dobijao podsticaj za 13 poljoprivrednih proizvodnih preduzeća.



Nijedno ništa proizvodilo nije, ali od Vlade je uredno uzimao podsticaj. Za razvoj 'Tesle' znate koji su novci stigli, svakome je bilo samo ne tim ožalošćenim i jadnim radnicima, a potvrda laži i prevera jeste nedavni intervju Petrovića da radnice primaju u 'Tesli' 700 maraka, a ujutru je bio štrajk“.



Povodom najvaljenih investicija u Hercegovini oglasio se i trebinjski SDS saopštenjem za javnost, u kojem takođe pita predsjednika Republike Srpske šta je sa neispunjenim obećanjama datim od 2006. pa do danas.

Slobodna Bosna

-------
http://epravo.ba
law
 
Postovi: 222
Pridružio se: Pon Jun 02, 2008 12:23:47

Re: SLUŽBENA DUŽNOST = KRIMINALNI SUDCI

Postod nevenkagaragic u Pon Feb 08, 2016 21:27:48

Posljednji put menjao nevenkagaragic dana Sub Maj 12, 2018 20:50:37, izmjenjena samo jedanput
PRAVDA ZA DENISA
nevenkagaragic
 
Postovi: 5114
Pridružio se: Sri Maj 26, 2010 13:52:14
Lokacija: Tuzla



Re: SLUŽBENA DUŽNOST = KRIMINALNI SUDCI

Postod nevenkagaragic u Uto Feb 09, 2016 18:29:03

nevenkagaragic je napisao:
nevenkagaragic je napisao:Ha, ha, ha... cime se VSTV-e bavi!
"Niko se juce nije USUDIO precizirati koji konkretno simboli bi trebali biti obuhvaceni zabranom..." ... a "to moze biti svasta"!


Slika
Veci format:
http://s26.postimg.cc/3nr4c5sqh/8_Avaz_ ... ze_ula.jpg
"Dnevni avaz", 15.10.2015.

Nista bez hodza i popova u drzavnim institucijama?
Hej drzavo, drzavo, takozvana sekularna...
Jos jednom BRAVO za Ruzicu Jukic: "neka se dozvoli nošenje vjerskih obilježja, pa ćemo vidjeti na šta će sve ličiti" - ni na sta, pogotovo ne na pravosudnu instituciju!


BURNA RASPRAVA
Islamska zajednica BiH oštro reagovala na zaključak VSTV-a BiH: Zabrana hidžaba je diskriminacija!


21.01.16, 08:22h
Slika

Nastavak sjednice Visokog sudskog i tužilačkog vijeća (VSTV) BiH jučer je velikim dijelom bio posvećen reagovanju Suda BiH, ali prvenstveno Islamske zajednice BiH i časopisa Preporod na zaključak VSTV-a o zabrani nošenja vjerskih obilježja u pravosudnim institucijama

Naime, u septembru 2015. Vijeće je donijelo zaključak o zabrani nošenja vjerskih obilježja, kao i o upražnjavanju vjere u toku radnog vremena u pravosudnim institucijama. Zaključak je proslijeđen svim predsjednicima sudova i glavnim tužiocima u BiH. IZBiH najoštrije je osudio ovakav zaključak, zahtijevajući od VSTV-a da preispita svoje odluke i zaključke, te precizno definira šta se podrazumijeva pod vjerskim obilježjem.

Javna debata

- Rijaset IZBiH tvrdi da je ovaj zaključak donesen netransparentno, te da postoji stav da je on nepravedan i rasistički. Iz Islamske zajednice smatraju da ovakvi stavovi dovode do diskriminacije, konkretno muslimanki koje nose hidžab, te da ovakvi zaključci mogu uticati na ionako krhke međureligijske odnose, kazala je potpredsjednica VSTV-a Jadranka Lokmić - Misirača.

Ružica Jukić, članica VSTV-a, smatra da je poražavajuće da se u jednoj državi u rad pravosudnih institucija miješa vjerska zajednica.

- I mi Srbi i Hrvati bismo rado nosili križeve, ali smo svjesni da bi to moglo izazvati uglavnom negativne reakcije. Svjesni smo da bismo tako slali poruku da nismo nepristrasni. Ako IZBiH to nešto znači, neka traži izmjene Zakona o sudovima FBiH, Zakona o VSTV-u i najnovijeg zaključka VSTV-a, neka se dozvoli nošenje vjerskih obilježja, pa ćemo vidjeti na šta će sve ličiti, rekla je Jukić, te dodala da ne vidi ništa sporno u tome da djelatnici suda na posao dolaze bez spornih obilježja, dok stranke bez problema mogu isticati svoja vjerska obilježja.

Goran Nezirović, član VSTV-a, rekao je da nije iznenađen reakcijom IZBiH. Bilo je to očekivano, smatra, posebno imajući u vidu činjenicu da nije bila provedena javna debata prije usvajanja zaključka.

- Uputit ćemo javni poziv Rijasetu, ali i predsjednicima sudova, kako bi se razmijenila mišljenja. Potrebno je ispoštovati te institucije, a sve sa ciljem smanjenja tenzija, smatra Nezirović.

Alma Džaferović, članica Vijeća, kazala je da je prije donošenja zaključka trebalo uvažiti mišljenje IZBiH i drugih institucija.

Pristup tajnim podacima

Prije razmatranja dopisa IZBiH i Suda BiH koji traži pojašnjenja o zabrani isticanja vjerskih simbola, članovi VSTV-a usvojili su prijedlog Radne grupe VSTV-a da nastavi sa radom vezanim za donošenje odluke o listi radnih mjesta koja će imati pristup tajnim podacima u Vijeću. Primljen je k znanju izvještaj o provedbi Plana integriteta VSTV-a BiH za period 18. juni - 31. decembar 2015.

(Oslobodjenje, DEPO PORTAL, BLIN MAGAZIN/mr)

Bravo Ruzice Jukic - N E M A!
Ova Tuzlanka je od samog pocetka bez dlake na jeziku - puna podrska (bez obzira sto inace VSTV smatram anemicnom i nepotrebnom institucijom)!
Moram jos jednom naglasiti da je Jukiceva JEDINA od svih kolega u tuzlanskom pravosudju digla svoj glas protiv hajke na Dijanu Milic koju su na kraju (bas te kolege) i sahranile...


Jukić: Vjeri, naciji i politici nema mjesta u pravosuđu

Objavljeno: 08. 02. 2016.
Slika

Član Visokog sudskog i tužilačkog savjeta /VSTS/ BiH Ružica Jukić izjavila je da nacionalnim i vjerskim obilježjima nema mjesta u pravosuđu, iako se cijela priča svela na hidžab.

"Vjeri, naciji i politici nema mjesta u pravosuđu i ko god je zaposlen u pravosuđu treba da bude toga svjestan, da prihvati to ograničenje", rekla je Jukićeva za sarajevsko "Oslobođenje" i dodala da je od nečega što je normalno napravljen cirkus.

Prema njenim riječima, VSTS, donoseći zaključak o tome da sudije i svi drugi zaposleni u pravosuđu ne treba da izražavaju nacionalnu, vjersku i političku pripadnost, nije išao na hidžab, nego je raspravljao o pitanjima koja su se u praksi sudova pokazala aktuelnim.

"Neki su, eto, zaposleni u pravosuđu odlazili na džumu, a bez pitanja, i ostajali po dva sata. Može li to trpjeti posao, niko ne pita", rekla je Jukićeva i dodala da toga nema kod privatnika već samo u institucijama BiH.

To znači, zaključila je, da samo zaposleni u institucijama BiH imaju dovoljno vremena te zloupotrebljavaju mogućnost napuštanja posla.

"Ovdje se nameće još nešto. Pustite li jedne, odmah se javljaju i drugi sa sličnim zahtjevima", rekla je Jukićeva, ocijenivši da to vodi u anarhiju.

Na opasku da je hidžab dio identiteta muslimanke i da je on po vjerskim uzusima obavezan, Jukićeva odgovara da je i krst dio identiteta hrišćana, da se dobija na krštenju i da treba da se nosi javno, da svi vide da je neko hrišćanin.

"Kod nas svako govori o tome šta je po jednoj vjeri, ali hajde da vidimo šta je i po drugoj, i po trećoj. I još onda ispadne da neko nekoga diskriminiše, i to žena žene. A ja sam takav borac za prava žena", poručila je Jukićeva.

Prva politika

Zivo me interesuje ishod! Hoce li VSTV pokleknuti i dozvoliti uplitanje hodza i popova u pravosudne institucije sekularne (?) drzave?!

"VSTV sutra ponovo o hidzabu"

Slika
"Dnevni avaz", 09.02.2016.
Posljednji put menjao nevenkagaragic dana Sub Maj 12, 2018 20:57:18, izmjenjena samo jedanput
PRAVDA ZA DENISA
nevenkagaragic
 
Postovi: 5114
Pridružio se: Sri Maj 26, 2010 13:52:14
Lokacija: Tuzla

Re: SLUŽBENA DUŽNOST = KRIMINALNI SUDCI

Postod nevenkagaragic u Uto Feb 09, 2016 18:44:38

Da mi je neko rekao da cu ikada biti ZA nesto sto dolazi iz ove mrske mi kuce (VSTV) ne bih mu verovala...
Umesto mog komentara citiracu jedan ispod ovog teksta - kolumne Jasne Samic (Verena):
"Članak 13.Zakona o sudovima, lijepo precizira :" Suci i službenici Suda ne smiju ispoljavati bilo kakvu vjersku, političku, nacionalnu ili drugu pripadnost za vrijeme obavljanja službenih dužnosti. Oznake vjerske, političke, nacionalne ili druge pripadnosti ne smiju se isticati na sudskoj zgradi ili u prostorijama Suda". Prema tome, sve je jasno.VSTV je postupilo sukladno zakonskim odredbama.Zatim, nošenje vjerskih oznaka odnosi se na SVE koji bi to htjeli, ne samo na one koje nose maramu.Zašto se svelo na maramu, a ne na druga obilježja ?Očito, ima to mnogo dublje značenje:jer do sada su na rad VSTV-a prvenstveno imali zamjerke Srbi;ovo je način da se radikaliziraju i ostali protiv VSTV-a.Koji je samo donio odluku sukladnu zakonu i ništa više !U sekularnoj državi ! Ili bi to trebala biti. Ne razumijem da današnje žene pristaju da imaju manje prava , nego što su ga imale nakon ww2.I sve mi se čini da je na sceni puzajući udar na laičku državu i sekularno društvo."


Kolumna
Hidžab: Žene pokorne muškarcu, a ne Bogu - Islam uvezen iz Saudijske Arabije


Piše: Jasna Šamić / Objavljeno: 09.02.2016. u 10:48h
Slika

U Kuranu se izraz «hidjab» pojavljuje samo jednom i znači «veo iza koga se krije Bog»

Nedavno je predloženo da se zabrani nošenje svih religijskih znakova u Sudovima BiH. U vezi s tim, već danima pratim lament nad «mahramom» i ne mogu da vjerujem vlastitim očima i ušima do koje mjere je totalitarizam zavladao u Bosni, i u Sarajevu, do koje mjere je ženska kosa postala glavni neprijatelj slobode i demokratije, do koje mjere su te dame koje su je sakrile, zavladale tim novokomponovanim društvom, koliko je «mahalska elita» uspjela da nametne svoje uzuse, «demokratiju» i svoje (neznalačko) poimanje vjere, do koje mjere je licemjerstvo postalo vladajuće u tom, sve izrazitijem mafijaško-religijskom sosjeteu, do koje mjere neznanje i primitivizam ulijevaju strah svim onima koji ne pristaju na njihove zakone (koje arogatno i po principu izvrnute logike nazivaju demokratskim). Već danima me te «demokrate» nazivaju «modnom fašisticom sa Zapada», jer sam «protiv hidžaba», te «dužnosti svake muslimanke».

Zato prvo želim reći, i podvući po ko zna koji put, da «hidžab» nema nikakve veze sa maramom, još manje sa načinom na koji se ona omotava danas oko glave. U Kuranu se izraz «hidžab» pojavljuje samo jednom i znači «veo iza koga se krije Bog»; drugim riječima, čovjek nikad ne može vidjeti ni spoznati Boga, jer je za to njegov intelekt nemoćan. Ovo vrlo dobro znaju svi nastavnici koji podučavaju djecu i studente o ovoj vjeri u medresama u Bosni. Ali zašto to javno ne kažu? Da li im odgovara da žena bude i ostane inferiorno biće u odnosu na njih?

I sama sam poštivala taj orijentalni običaj kad sam odlazila u tekije, gdje sam izučavala sufizam. Najzad, jedino vjerodostojno i poetsko objašnjenje o sakrivanju ženske kose dao mi je jedan od rijetkih istinskih demokrata i poznavalaca islama, nekadašnji šejh Sinanove tekije u Sarajevu, Fejzulah Hadžibajrić: "Kad su anđeli sišli s neba, oni su se zapetljali u žensku kosu; zato žena treba da sakrije kosu."

Ali šta su anđeli, gdje su ti meleci? Najvjerovatnije su i oni dezertirali ili su protjerani iz današnjeg novokomponovanog neofitskog društva, ustupivši mjesto Iblisu (i Sotoni).

Javno nošenje marame, a napose «nikaba» (crnih saudijsko-muslimanskih mantija koje skrivaju cijelo žensko tijelo i lice) prvi su znaci, ne pokornosti Bogu (musliman =onaj koji je krajnje pokoran jedinom Bogu=Al-Lahu), nego pokornosti muškarcu; to su,dakle, sasvim jasni znaci upozorenja ponovnog uvođenja ropstva, posebno za ženu, koje joj je nametnuo muškarac još od postanka monoteističkih religija. Nošenje «mahrame» i skrivanje kose (i još manje skrivanje lica) ne samo da nije islamska obaveza, nego taj fenomen nije čak ni islamskog porijekla. Treba li naglasiti da je to najmlađa monoteistička religija? U katoličanstvu su žene takođe skrivale i kosu i lice, a u judaizmu su brijale glavu i nosile perike. Budući da nigdje u Svetoj knjizi muslimana ne stoji da žena mora sakrivati kosu, pa ni lice, treba reći i to da je to pokrivanje kose, - a danas sve više i cijelog tijela - s jedne strane postala muslimanska tradicija prenesena i na balkanske prostore sa muslimanskog Orijenta, a s druge strane da ima (donekle) veze sa hadisima (Muhamedovom tradicijom i ponašanjem) koji su nerijetko apokrifni.

Pa čak da tako nešto i stoji u Kuranu (a ne stoji !): da žena treba da skriva kosu, ne treba zaboraviti da islam zahtijeva od vjernika, pa i od žene, krajnju skromnost i skrušenost, delikatnost , a ne «mahanje» vlastitom religijom i religioznošću. Drugim riječima, po islamu, nije uopšte manji vjernik ni onaj koji ne ide u džamiju, a kamoli žena koja ne nosi maramu.

Ima li mogućnosti da se današnja bosanska žena pomakne dalje od ovog mračnog srednjovjekovlja, od «svog slobodnog izbora» robovanju totalitarnom mužjaku? Bojim se da nema. Kad je u pitanju ovaj fenomen, recimo da ovdje, (tj. u najradikalnijim oblicima religije, pa i u islamu), u prvom redu stoji manipulacija masama, udružena sa stranim novcima, u ovom slučaju saudijskim dukatima. Cijeli svijet zna da je današnji islam uvezen direktno iz Saudijske arabije, da Wehabje i Salafiti sve više imaju uspjeha svuda u svijetu, pa i u Bosni, i da sarajevske ulice sve manje naliče danas na grad neke demokratske, laičke zemlje, a sve više na neko zabačeno beduinsko selo usred pustinje, gdje je žene a priori isključena iz društva, a čija je jedina uloga da rađa mužjake. (Arapi su ne tako davno zakopavali živu žensku djecu kad bi se rodila, a i danas u arapskom jeziku postoji izraz koji glasi: zakopavati živu žensku djecu u pijesak.) Ovom stranom islamu u Bosni otvorili su širom vrata prvo Karadžić i Milošević «etničkim čišćenjem», a potom i Izetbegović svojim ambivalentnim odnosom uopšte prema državi i svojom slabošću prema ekstremnom vidu islama.

Dalje, zna se vrlo dobro - novinari i novinarke koje ne znaju rade to ili iz straha ili iz konformizma ? – da je prvi znak ekstremnog islama – wahabizma i salfizma koji su tipični primjeri tog islama – prvo «mahrama» (koju dame koje je «nose krivo nazivaju «hidžabom»), a drugo, da iza toga dolaze drugi simboli: nikab (umotavanje žene u potpuno crnilo), kao i muške bradice i kratke hlače, nakon čega na red dolazi ekscizija, ili klitoridektomija (obrezivanje žene), ukidanje portretiranja, i muzike, zatvaranje laičkih škola, spaljivanje knjiga, i napokon pristajanje na cjelokupnu makabarsku ideologiju Daecha, koju više nikome nije potrebno objašnjavati. U toj idologiji, prevladava glorifikacija smrti, pokoravanje muškarcu «muslimanu», i mržnja prema Zapadu. Ma kako se Zapad i te kako može kritikovati, i koliko god da je odgovoran za postojanje «crnog islama», ipak se mora zaključiti da tu postoji mnogo više prava nego u drugim zemljama. Churchill je davno rekao da demokratija ne valja, ali da nema bolje. Ako se, potom, može reći da su muslimani u zapadnim zemljama – primjerice u Francuskoj - bili ponižavani, zašto takav radikalni islam ima sve više uspjeha u Bosni? I zašto se ne smije, ili jedva smije reći bilo što protiv takvog islama? Zar taj stranac, Saudijac, ima toliku moć na Balkanu?

Ono što je karakteristično za zapadne zemlje, to je takođe stanovito prisustvo hipokrizije po ovom, i drugim pitanjima; ali to je jedna druga vrsta hipokrizije, drukčija od one koja je uzela maha u Sarajevu i Bosni a koja je tu udružena sa strahom. Na Zapadu «la gauche caviar» javno kukumavči i roni suze nad nepravdama u životu stranaca i onih koji su tog porijekla, ali ti veliki teoretičari humanizma i humanisti pred kamerama izbjegavaju svaki direktni kontakt sa osobom koju «brane», i kad su u pitanju konkretni slučajevi, onda niti koga vide, niti čuju.

Simpotmatično je, veoma simptomatično, da mnoge bosanske žene koje se ne slažu sa nošenjem «mahrame», a još manje sa religijskim egzibicionizmom na javnim mjestima (školama, sudnicama, i drugdje), ne smiju to da javno kažu. Koliko god da sam dobila pisama u kojima me «demokratski» raspoložene i «tolerantne» hanume upozoravaju da «strepe od ovakvih rigidnih mišljenja» kakvo je moje, toliko dobivam i pisama u kojima mi druge osobe govore kako misle identično, ali ne smiju da to javno kažu. Da, te velike vjernice i njihove «tolerantne» satelitkinje su postale toliko moćne i agresivne, da svi drugi, koji ne misle kao oni, spadaju u fašiste, u netolernatne osobe kojih se treba bojati. A to se zove logika naizvrat. I paranoja.

To smo već vidjeli pred agresiju i za vrijeme agresije na Bosnu 90-ih godina, kada se nije smjelo ništa reći o ekstremnim Srbima, jer su takvi odmah svrstavani u srbofobe. Situacija je vrlo slična, s tim što su sad u pitanju sve ektremniji muslimani s kojima se identifikuju svi oni koji sebe ne smatraju ekstremnim slučajevima, optužujući druge za ekstremizam. Uplašeni da ih ne optuže za islamofobiju, domaći hrišćani šute, ili licemjerno tvrde da ih niko neće spriječiti da, iako ateisti, i oni, tj. one nose na javnim mjestima, ako im se ćefne , «hidžab» ili krst. Tako se slobodno sve više širi ropstvo u Bosni, robovanje muškom primitivcu, mafijašu i korumpiranim vođama.

Treba li citirati velike umove koji su davno rekli da tolerancija naspram netolerancija jeste ravna zločinu?

Bosansko društvo treba konačno da se opredijeli: ili tu stvarno vlada šerijat (u tom slučaju, ako je pravilno primijenjen, skoro svi političari treba da izgube obje ruke !) ili će konačno doći do stvarnog razdvajanja religije od države, a time i do uklanjanja svih religijskih znakova sa javnih mjesta, i pristanak na laicitet i sekularnu državu.

Sam Izetbegović junior izjavljuje da niko nema prava da ukine ono što je Bog naredio: nošenje «hidžaba».

Kako taj zna šta je Bog naredio? I šta je Bog? Da za njega važi ono «l’état c’est moi» - država to sam ja - nešto je potpuno izvjesno, ali da li je umislio i to da je postao božanstvo?

Bosnu je već odavno koštalo neznajnje Izetbegovića starijeg i iz oblasti vladanja državom i iz oblasti religije/islama. Takvi, kao Izetbegovići, tvrdili su i tvrde da im ne treba znanje, da oni «intuitivno poznaju istoriju»!

Opšti civilizacijski krah tek slijedi, on više uopšte nije daleko.

Jasna Šamic je turkolog, orijentalista, profesor, doktorirala na Sorbonne-i.

Izvor: E-novine

6yka.com

Jedan komentar:

Slika
Posljednji put menjao nevenkagaragic dana Sub Maj 12, 2018 20:59:42, izmjenjena samo jedanput
PRAVDA ZA DENISA
nevenkagaragic
 
Postovi: 5114
Pridružio se: Sri Maj 26, 2010 13:52:14
Lokacija: Tuzla

Re: SLUŽBENA DUŽNOST = KRIMINALNI SUDCI

Postod nevenkagaragic u Uto Feb 09, 2016 19:21:17

BRAVO DAMIRE NIKSICU!
Nista ni za dodati ni oduzeti...


Damir Nikšić: Hidžab ili VSTV? – pitanje je sad!

Piše:Damir Nikšić / Objavljeno: 09.02.2016. u 13:05h
Slika
foto:ilustracija

Ako nismo spremni da svarimo građansku državu, republiku, i njenu sekularnost, onda je ne zaslužujemo. Onda ne zaslužujemo niti naciju koja je sekularan pojam.

U posljednje vrijeme učestali su pritisci na nezavisno sudstvo.
Evo i Islamska zajednica BiH je oštro reagovala na zaključak Visokog sudskog i tužilačkog vijeća BiH o zabrani hidžaba za uposlene suda (konkretno: sutkinje) izjavivši da je riječ o diskriminaciji i napadu na vjerske slobode.
Jučer smo vidjeli proteste u Travniku, Tuzli i Sarajevu u vezi nošenja hidžaba na javnim mjestima, a koje su organizovale bošnjačke nevladine organizacije.
Ja, naravno, podržavam slobodu i prava svih građana i građanki BiH i htio sam se pridružiti protestu “Hidžab – moje pravo, moj izbor” tako što bih ga i sam obukao, ali sam shvatio da bi to moje pravo i sloboda bili shvaćeni kao provokacija, drugim riječima: bili bi za degeneka i javnog linča na licu mjesta (da se ne zanosimo i ne zavaravamo oko individualnih prava i sloboda “u nas”). Zato sam, evo, pronašao fotografiju na internetu kao primjer kako bi to moglo izgledati:

Slika

Ja ne znam da li ovaj momak u svojoj podršci hidžabu zna da Šerijat strogo zabranjuje i nemilosrdno kažnjava “transvestitske tendencije”, da se tako izrazim, ili je svjesno iskoristio priliku da ih javno profura… ili se pak radi o cinizmu, satiri, umjetničkoj slobodi…

Odluka VTSV BiH

E sada, koliko ja shvatam, odluka VSTV-a se nije odnosila na zabranu nošenja hidžaba na javnim mjestima, na institucijama, sudu kao običnim građankama, tj. “klijentima”, tj. strankama ili posjetiocima, već se odnosila na zabranu nošenja hidžaba uposlenicama suda, konkretno – sutkinjama, jer hidžab predstavlja vjersko obilježje, a vjerska obilježja nisu dozvoljena uposlenicima takve institucije.

Na protestnoj šetnji smo mogli vidjeti natpise koji kažu da “hidžab nije vjersko obilježje već vjerska obaveza”, što, naravno, samo potvrđuje da on tim više pripada vjerskom, a ne nekakvom modnom, folklornom, etničkom obilježju, te je tako tim više “u sukobu” sa sekularnom institucijom.
Isto tako smo mogli čuti jednu djevojku kako za TV izjavljuje da “neko ko veliča i uzvisi Božji zakon – ne može biti ponižen”. Dakle opet se radi o nošenju hidžaba kao veličanja i ispunjavanja vjerskog zakona, što je sasvim legitimno za sve slobodne građanke, ali tim više problematično ako osoba koja “veliča vjerski zakon” treba da obavlja dužnost sutkinje kojoj je prevashodno posao (za koji je dobro plaćena) da provodi sekularni zakon. Ona kao sutkinja ne bi smjela sekularni zakon smatrati minornijim od vjerskog, niti svoj veoma odgovoran posao nekakvim hobijem, što je upravo briga i pozicija koju je iznijelo VSTV BiH. Dakle argumenti koje smo čuli na protestnoj šetnji su samo potvrdili ispravnost pozicije VSTV BiH. Nisu me uvjerili u nešto drugo.

Zašto?

Pošto se radi o sekularnoj državi i sekularnom zakonu koji se provodi na tim sekularnoj institucijama, onom istom koji je u posljednjih stotinjak godina, evo, prevazišao rodnu diskriminaciju i “dozvolio” ženama da obnašaju funkciju sutkinje, za razliku od zakona po kojem funkcioniše jedna teokratska država Abrahamovog monoteizma, (ili u ovom slučaju Islamskog prava i IZ), a koji ne dopušta ženama da obnašaju funkciju sveštenice, vjerskog lidera ili vjerske sutkinje, (u ovom slučaju imama ili Šerijatske sutkinje); dakle, pošto se radi o sekularnom zakonu koji bi trebao da prepozna i ozakoni npr. istospolne brakove; sekularnom sudstvu i zakonima koji prepoznaju i štite prava lezbejki i homoseksualaca, gej, biseksualnih i transrodnih osoba kao ravnopravnih građana i građanki, neko je, eto, pomislio da bi neko, eto, mogao pomisliti da bi neko, eto, mogao u svojim predrasudama i presudama biti pristrasan u vezi nekih stvari…

Ne mogu reći da je to van pameti i nemoguće za dogoditi se u Sarajevu, pogotovo što imam negativno iskustvo u zgradi Kantonalnog suda u Sarajevu gdje sam zbog predrasuda uposlenice (izvjesna gospođa Zorlak) bio umalo teško oštećen i uskraćen magistarski studij u Americi. Mogu zamisliti situaciju u kojoj bi se neka osoba koja pripada pomenutim kategorijama i grupama (LGBT) pred takvom sudinicom mogla osjećati dodatno intimidirano, kriva i to… baš kao što sam ja pred običnom činovnicom Zorlak koja me je vidjela kao podmuklog izdajnika, dezertera i građanina drugog reda kada sam joj 2000. tražio potvrdu o nekažnjavanju koja mi je bila potrebna za Američku studentsku vizu i koja je nakon što me je pitala da li sam bio u ratu u Sarajevu (pitanje koje nije stajalo u formularu) činila sve što je u njenoj činovničkoj moći da me uskrati za moj “pursuit of happiness” kao privatnog građanina, umjetnika i skolara. (Još uvijek čuvam pismo žalbe koje nisam nikada poslao.)

Ali nije ni u tome poenta.
Kako da objasnim…

“Krupije” analogija

Evo npr.: odluči neka kockarnica da zabrani nošenje hidžaba svojim uposlenicama. To i dalje ne znači da neka ženska osoba ne može ući u kockarnicu sa hidžabom i kockati se, već znači da žena krupije ne može imati hidžab dok obavlja svoj posao u prvom redu radi toga što bi se neko mogao osjećati neugodno kockajući se pred vjerski opredjeljenom i, da se tako izrazim: “čistom osobom”.

Slika

To je skoro kao kada bi vam časna sestra dijelila karte ili sipala piće: halucinantno i bizarno, u najmanju ruku.
E sada, nije tu pitanje politike i menadžmenta kockarnice ni da li oni diskriminiraju neku posvećenu vjernicu i negiraju njeno pravo da nosi hidžab dok radi kao krupije, već je pravo pitanje: ŠTA ONA UOPŠTE RADI TAMO?!!!
To je nešto što bi se trebali upitati ne mi, ne menadžment kockarnice, već ona sama, kao i njeni konzervativni i tradicionalni roditelji i vjerska zajednica kojoj pripada, u najmanju ruku.

Haram i halal

Ili da saturiram satirom ovu situaciju pa da progovorim iz “lika” lokalnog radikalnog islamo-kolumniste koji bi za trenutak prestao biti manipulativan i subverzivan sekularnoj građanskoj državi i vrijednostima te dovoljno iskreno i dosljedno samome sebi i svojim vjerskim opredjeljenjima i uvjerenjima napisao međuoči svima:

Zakoni koje sudinica sa hidžabom treba da provodi u toj instituciji jesu “ćafirski”! Ćafirski!!! To su zakoni koji priznaju prava lezbejki, gej, biseksualaca, transrodnih i svakakvih “nakaradnih” osoba. Oni su u direktnoj suprotnosti sa Šerijatom koji takve osuđuje čak i na smrt. Naime, tamo gdje se Šerijat danas praktikuje postoje razne kazne za lezbejke, gej, biseksualne i transrodne osobe koji se primijenjuju u ovom trenutku! Dok ovo čitaš! Postoje kazne zatvora, novčane kazne, tjelesne kazne, bičevanje, smrtne kazne.
(Ja ne vidim da se bilo koja sutkinja u pitanju, ili neko od svih onih na protestnoj šetnji ili neko iz IZ previše sekira oko toga niti povlači stvari do međunarodnog suda.)
Ta dva zakona su nepomirljiva, dijametralno različita, naročito po ovom pitanju i oko toga se možemo svi složiti bez obzira ko od nas na kojoj strani stoji. To je jasno i svakoj osobi koja spada u LGBT kategoriju pa zato ni ne putuje u te dijelove svijeta da upražnjava ili traži svoja ljudska ili gluhobilo – građanska prava.
Isto tako bi jednoj posvećenoj muslimanki koja se pridržava Šerijata i nosi hidžab trebalo biti jasno da joj nije mjesto kao sudinici u instituciji koja ima i provodi takve “ćafirske” i “nevjerničke” zakone. Ne zato što je neko od tamo istjeruje, već zato što to nije halal! To joj njeni sopstveni vjerski nazori ne bi trebali dozvoliti ako imalo drži do njih kao što tvrdi da drži.

Iz ovoga proizilazi da je takvoj osobi priličnije da poziciju sutkinje potraži u instituciji Šerijatskog suda i Šerijatskog zakona kojeg se i sama pridržava. Međutim problem s tim je u tome što po njemu ona tu funkciju nikako ne može upražnjavati. Taj zakon je, ako se smije konstatovati u ovoj zemlji prava i sloboda na kojima insitiramo, još uvijek diskriminatoran za žene.
Znači ne preostaje ništa drugo do “linijom manjeg otpora”.
Mi, posve razumljivo, ne vidimo osvještene muslimanke sa hidžabom, niti bošnjačke nevladine organizacije da dovode vjerski autoritet, pravila i zakone u pitanje jer se radi o nečemu što je neupitno. Zašto bi iko negirao i mijenjao samu srž jedne monoteističke religije, a to je njen zakon?
Stoga niti jedna žena neće protestvovati javnom šetnjom tražeći jednaka prava za sebe u “institucijama Islama” tj. u IZ, niti bi se “ćafirska” i sekularna VSTV BiH mogla i smjela petljati u Islamsko pravo, tj. Šerijat i njegove propise po pitanju mjesta i uloge žena u islamskim institucijama, društvu i porodici, a koje možemo, (ako smijemo u ovoj zemlji prava i sloboda na kojima insistiramo), okarakterisati kao, eto, malkice rodno diskriminatornim, (da izvinete na očitom).

Opšti udar na građansku i pravnu državu

Ali zato možemo poput kojekakvih bjelosvjetskih banaka, velikih multinacionalnih korporacija i raznih drugih organizacija, vladinih, nevladinih, javnih i tajnih, udariti na temelje, zakone i institucije moderne, liberalne, sekularne države i prekrajati je kako hoćemo, deregulisati sve praveći bizarne bućkuriše i karikature društva i ekonomije – jer nam to logika njenog zakona dozvoljava. Ona nam dozvoljava da je izdamo i u potpunosti rasturimo u ime naših interesa jer nije dogmatična da se uzda u naš strah od više sile i kazne. Ona se uzda u našu razboritost, u slobodoljublje, u građanski ideal, ali i građansku odgovornost.
Postoji i građanski fundamentalizam koji podsjeća: mi se po društvenom ugovoru moramo odreći određenih sloboda, klasnih i svakih drugih interesa – u zamjenu za sigurnost i funkcionalnost jedne moderne građanske države, republike, barem što se funkcionalnosti samih institucija države, a pogotovo nezavisnog sudstva tiče. One zaista moraju biti neutralna teritorija bez ikakvog, osim građanskog identiteta, a građanski identitet je moderni idenitet, neutralni, sekularni.

Kome se to ne sviđa – ne treba živjeti u takvom modelu države. Naravno, može pokušati da je promijeni, da je pretvori u drugačiju državu, u teokratsku, u monarhiju, ali onda isto tako mora biti spreman da se suoči sa jasnim građanskim otporom i jasnom građanskom pozicijom koja ima drugačiju ideju i ideal građanske države i, na kraju krajeva, mora biti spreman poštovati volju, prava i slobode te i takve manjine.

Strato-separatizam

Ako nismo spremni da svarimo građansku državu, republiku, i njenu sekularnost, onda je ne zaslužujemo. Onda ne zaslužujemo niti naciju koja je sekularan pojam. Onda zaslužujemo da budemo etničke i vjerske skupine u svojim etno-selima i rezervatima, feudima, etno-teokratijama.
Ali isto tako mnogi od nas zaslužuju i jedan građanski entitet iznad hiljadu metara nadmorske visine (tamo gdje niko više ne živi), jednu slobodnu, neutralnu, građansku teritoriju gdje ćemo mi, kao privatni, slobodni i sekularni građani moći izgraditi svoju “javnu stvar”, svoj javni prostor, svoje gradove i građansko društvo, ako već ne možemo da to da učinimo barem u institucijama nezavisnog sudstva, (pošto smo od etnonacionalnih pseudo-teokratskih državnih institucija: republika, kantona i entiteta već i odustali).

Nezavisno sudstvo je posljednja linija odbrane građanske i pravne države i kada ono padne, ako padne, definitivno ćemo morati da se opredijelimo za strato-separatizam jer nam tada u preostalim (pravoslavnim, katoličkim i islamskim) entitetskim etno-teokratijama “ni Bog neće moći pomoći”, a “putevi očajnika” su već, kao što vidimo, zakrčeni.

Slika

Skromni zaključak

Ja mislim da izuzev Visokog sudskog i tužilačkog vijeća BiH malo ko tu zapravo zna o čemu priča bez obzira na kojoj je strani, za šta je i protiv čega je. Mislim da se na kraju “sve vrti oko hodžina jorgana”. Štoćereć: u ovakvim uslovima postmoderne i neoliberalizma konzervativci gledaju da dobiju i jare – i pare. Malo kome od njih je zaista iskreno stalo do moderne građanske sekularne države, vjerskih, građanskih, ljudskih prava i sloboda, do progresa i liberalizma. Mnogi sekularne i liberalne zakone samo koriste da proguraju i dovedu na političku i društvenu scenu svoj isključivi konzervativizam.

Ipak na kraju moram priznati da sam, kao i mnogi, podjeljenih stavova po ovom pitanju.

Kao pripadnik, propovjednik i propagandista Bosanske teologije oslobođenja, (oslobođeni i samozvani “neko” kome je dužnost između ostalog da poznaje ako ne najsitnije detalje, a ono barem duh Abrahamovog monoteizma), lično i privatno mislim da osobi koja zaista iskreno i temeljno drži do Šerijata, do vjerskih propisa i zakona – nije mjesto u sekularnom sudstvu jednako kao što joj ne bi bilo mjesto ni u tvornici dalmatinskog pršuta – sa hidžabom ili bez, sa ljudskim i građanskim pravima i slobodama ili bez – ako ćemo već držati do dosljednosti i suštine, pa i forme.

S druge strane, kao progresivni libertarijanac mislim da je jednoj takvoj sutkinji apsolutno mjesto u Šerijatskom sudu i da joj to pravo niko ne bi trebao negirati, tj. da bi upravo tu trebala biti progresivna, angažovana i revolucionarna i potražiti svoja prava i slobode, kao i sve žene koje smo jučer vidjeli na protestnoj šetnji.

Mislim da sve te žene imaju i kvalitet, i znanje i hrabrost i da bi se trebale izboriti za to, povesti takvu jednu revoluciju ako ne u Islamu, a ono barem evoluciju u lokalnoj Islamskoj zajednici BiH.

Ja to mislim, ali im to nikada, ni u snu, ne bih preporučio.

niksicblog.wordpress.com

6yka.com

I jedno DOBRO pitanje na kraju teksta:
"Pitanje koje slijedi na ovaj komentar koji je sjajan je "Moze li zena, koja je obavila hadz i nosi hidzab biti direktorica jedne zapadne banke u jednom nasem malom mjestu u centralnoj Bosni?" Je li logicno da hadzinca radi u ustanovi koja uzima kamatu, a svi znamo da je uzimanje kamate veliki grijeh? I da li, zaista, ima ista logicno u ovoj drzavi punoj apsurda i nelogicnosti."


Slika
Posljednji put menjao nevenkagaragic dana Sub Maj 12, 2018 21:01:42, izmjenjena samo jedanput
PRAVDA ZA DENISA
nevenkagaragic
 
Postovi: 5114
Pridružio se: Sri Maj 26, 2010 13:52:14
Lokacija: Tuzla

Re: SLUŽBENA DUŽNOST = KRIMINALNI SUDCI

Postod nevenkagaragic u Uto Feb 09, 2016 19:35:54

Dobro im je "Verena" u komentaru rekla:
"U cije ime vi Selma govorite ? U moje sigurno ne. Gadjate se ljudskim pravima i nosenjem marame, a zanemarujete lose placene zene, nedostatak nadoknade porodiljama; s kojim pravom govorite u ime svih zena. Neshvatljivo je ksko zene danas pristaju da imaju manje prava, nego sto su imale njihove majke.U ime ljudskih prava.Kakvo licemjerje."
Aah, ponosim se svojim ateizmom!
Ponosim se sto mi NIKO NIKADA nije mogao ispirati mozak, niti usaditi bilo kakav "opijum za mase"!


SELMA HADŽIHALILOVIĆ
Zaključak VSTV-a nije usmjeren protiv hidžaba, već svih žena


Piše: Fena / Objavljeno: 09.02.2016. u 16:04h
Slika

Zaključak Visokog sudskog i tužilačkog vijeća BiH o zabrani isticanja vjerskih obilježja u sudskim institucijama nije usmjeren protiv hidžaba, već protiv svih žena - kazala je predstavnica Fondacije "Cure" Selma Hadžihalilović tokom današnje panel diskusije o ovoj temi koju je organizirala Asocijacija za kulturu, obrazovanje i sport.

Smatra da patrijarhalni i seksistički odnos prema ženama u BiH nije vidljiv samo kroz ovaj zaključak, već da se žene inače profiliraju kroz predrasude te da im se nameću određeni kodeksi oblačenja ili uzusi ponašanja.

Također je dodala da se ova vrsta vizualne diskriminacije ne odnosi samo na način kako žena izgleda već i na njeno pravo na pristup institucijama.

''Identitet koji žena ispoljava kroz stil oblačenja je pravo svake žene, a Zaključak VSTV-a je indirektna diskriminacija'' - poručila je Hadžihalilović.

Pravni ekspert Emir Kovačević kazao je da Evropski sud u Strazburu poštuje polje slobodne procjene te da prepušta građanima da sami odluče koji opseg vjerskih prava žele da štite.

U radu panel diskusije učestvovali su predstavnici organizacija i udruženja koja se bave pitanjem ljudskih prava, kao i zainteresirani građani.

6yka.com
Posljednji put menjao nevenkagaragic dana Sub Maj 12, 2018 21:02:18, izmjenjena samo jedanput
PRAVDA ZA DENISA
nevenkagaragic
 
Postovi: 5114
Pridružio se: Sri Maj 26, 2010 13:52:14
Lokacija: Tuzla

Re: SLUŽBENA DUŽNOST = KRIMINALNI SUDCI

Postod nevenkagaragic u Uto Feb 09, 2016 20:02:24

nevenkagaragic je napisao:E ovo je "slika i prilika" glupe ovce!
Ko vam je kriv ha? Dajte mu/im JOS!!!
FUJ, FUJ, FUJ!
Kad vidim ovo i ovome slicno, e onda mi i nije zao ovaca...


Slika

OVAKO ŽIVI GREŠNI KAČAVENDA: Okajava grijehe u najljepšem manastiru na svijetu! - Ozloglašeni vladika živi u najveleljepnijem zdanju u svim srpskim eparhijama manastiru Svete Petke - Svako bi očekivao da mjesto gdje danas živi penzionisani Vasilije Kačavenda bude skromni pokajnički kutak, neka isposnička ćelija za iskajavanje grijehova kojih dokazano ima napretek. Međutim, ozloglašeni vladika živi u najveleljepnijem zdanju u svim srpskim eparhijama manastiru Svete Petke, poznatijem kao Pet jezera, u Republici Srpskoj, u dvorcu sa sjajnim kupolama na kojima bi mu pozavidjeli i sami šeici, piše najnoviji NIN!...

Ma "pravi" vernici... i "pastiri" ovcama - FUJ!

Slika

U OKRŠAJU UČESTVOVALO 40 VJERNIKA I SVEŠTENIKA - Masovna tuča zbog nepečenog mesa: Sveštenik iz Tolise prigovarao mještanima, pa zaradio modrice i gips na nozi - Nakon što je episkop zvorničko-tuzlanski Vasilije osveštao zvona hrama u Tolisi kod Modriče, pripremljena je gozba na kojoj je, sudeći po policijskom izvještaju i svjedočenju prisutnih mještana, izbila tuča, a sveštenik iz Porebrica Nikola Lukić (32) iz okršaja je izašao s nekoliko modrica po tijelu i gipsom na nozi Mještani tvrde da je u tuči koja je izbila, navodno, zbog rasprave da li je meso bilo dovoljno pečeno, učestvovalo najmanje 40 vjernika i sveštenika. Za punom trpezom u crkvenoj porti u utorak uvečer oko 20 sati prvo je izbila svađa, a potom i pesničenje...

I jos jednom FUJ!
I ovaj monstrum jos nije u zatvoru???!


'POKAJNIČKI KUTAK' NESTAŠNOG VLADIKE - Šta je kazna za pedofila: Kačavendi za penziju audi i vila - Šta je kazna za pedofila? Za nekog ko je, prema riječima bivšeg saradnika, silovao dječaka, a ovaj se zbog toga raznio bombom? Bivši vladika Vasilije Kačavenda poznatiji je široj javnosti po mladićima, optužbi za silovanje dječaka Milića Blažanovića... Pa švercovanje crkvenog mobilijara iz Rusije uz podmićivanje graničara, automatsko oružje ispod kreveta starješina svetinja. Sabor SPC ga je penzionisao, a penzionerske dane provodi u dvoru na pet spratova, svom u mozaicima. Jedini je stanovnik u toj palati, ako izuzmemo tri monahinje koje brinu o njemu...
Posljednji put menjao nevenkagaragic dana Sub Maj 12, 2018 21:03:04, izmjenjena samo jedanput
PRAVDA ZA DENISA
nevenkagaragic
 
Postovi: 5114
Pridružio se: Sri Maj 26, 2010 13:52:14
Lokacija: Tuzla

Re: SLUŽBENA DUŽNOST = KRIMINALNI SUDCI

Postod nevenkagaragic u Uto Feb 09, 2016 20:19:41

Samo dajte SEBI, narod vam nece zameriti, mozete kako hocete jos uvek...

"Snažan reformski kurs": Vlada FBiH povećala ministrima i savjetnicima naknade sa 1 KM na 250 KM - Teško finansijsko stanje u državi nije spriječilo Vladu Federacije BiH da svojim članovima i njihovim savjetnicima poveća naknade sa jedne KM na 250 KM i to sve u jeku priče premijera FBiH Fadila Novalića da je povećanje minimalne plate na 420 KM društveno opasno i da koči ekonomski rast. - Iako to nije objavljeno u saopćenju za medije, Vlada Federacije Bosne i Hercegovine usvojila je na sjednici održanoj 2. februara Uredbu o izmjenama Uredbe o naknadama koje pripadaju članovima Vlade Federacije Bosne i Hercegovine i njihovim savjetnicima koje nemaju karakter plaće. Glavni cilj ovih izmjena bio je povećanje naknada...

Slika


Aha... "krasne" carolije tipa SEBI JA! Nemojte da bi ko slucajno organizovao proteste...

ĐONLAGIĆ: OVO SU FADILOVE REFORMSKE ČAROLIJE

Feb 09, 2016
Slika

Vlada Federacije BiH na sjednici održanoj 2. februara donijela je sramnu uredbu kojom ministrima i savjetnicima povećava naknadu sa 1 KM na 250 KM.

Povodom ove odluke, donosimo vam reakcije pojedinih šefova klubova Federalnog parlamenta.

Mi tu odluku nismo dobili u Parlamentu, ali ne mislim da je vrijeme za povećanje pogotovo ministrima i savjetnicima bilo čega s obzirom da su oni sasvim dovoljno plaćeni, možda i pretplaćeni. Vlada je radila u tajnosti bez medija i zaobilazila Parlament, doduše njoj ne treba Parlament za donošenje takvih odluka, ali u svakom slučaju ta odluka nije moralna.”, kazao je Elvir Karajbić šef kluba SDP-a.

Dženan Đonlagić, šef kluba DF-a kazao je kako je ova uredba sramotna, skandalozna i čisti bezobrazluk.

“Potpuno pokazuje da je premijer Novalić i njegovi ministri žive u odvojenom svijetu, nadrealnom ekonomskom svijetu od građana koje predstavljaju. S obzirom da imamo stotine hiljada obespravljenih radnika i radnika koji trenutno štrajkuju glađu i odbijaju da uzimaju lijekove, oni donose sramotnu odluku o povećanju svojih naknada. Dakle, ovo su Fadilove reformske čarolije. Ovo nema nikakve veze sa ekonomskim reformama i reformskim kursom pod kojim se ova vlada predstavlja. Očekujem da pod hitno stave van snage ovu uredbu jer je ona u potpunosti suprotna onome što trenutna vlada zagovara, a to je smanjenje neproduktivne javne potrošnje. Dakle, bacaju zaista prašinu u oči građanima.” Te dodaje, da “ozbiljna vlada kada želi da sprovede ekonomske reforme onda na svom vlastitom primjeru treba da pokaže obzirnost i brigu u kakvom ekonomskom stanju se zemlja nalazi, i na svom vlastitom primjeru treba da pokaže mjere štednje. Ovo je u potpunosti suprotnost, suprotno onome što zagovaraju, Još jednom, zapravo potvrđuje činjenicu da ovo nije reformska vlada, da je ovo vlada kontinuiteta i ovo je zapravo implementacija jedne ozbiljne priče kako je trebala biti reformska agenda po standardima Evropske unije. Ovo je zapravo implementacija reformske agende na domaći način, koji je potpuno pogrešan. Još jednom se potvrđuje teza da premijer Novalić i ova vlada zaprvo nisu implementirali nijedan ozbiljan reformski zakon. Sve što su dosada uradili je zapravo u suprotnosti standardima Evropske unije.”

Republika.ba
Posljednji put menjao nevenkagaragic dana Sub Maj 12, 2018 21:03:49, izmjenjena samo jedanput
PRAVDA ZA DENISA
nevenkagaragic
 
Postovi: 5114
Pridružio se: Sri Maj 26, 2010 13:52:14
Lokacija: Tuzla

PrethodniSljedeća

Povratak na Razno

Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost